طرحی که در ماه رمضان در حال اجراست؛

برگزاری افطاری ساده در 40 بقعه متبرکه مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح افطاری ساده در 40 بقعه متبرکه و امام‌زاده شاخص مجری طرح ضیافت الهی مازندران با هدف اجرای نیت واقف در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۶۹۲۱۵۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام ستار علیزاده، اظهار کرد: برای بهره‌گیری هرچه بیشتر از ماه مبارک رمضان باید این ماه را درک و از فرصت‌ها و لحظه‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه زدودن کینه در ماه مبارک رمضان نسبت به دوستان و آشنایان توصیه شده است، افزود: اصلی‌ترین هدف در ماه مبارک رمضان باید تقرب الهی و زدودن تمامی ناپاکی‌ها از جسم و روح باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بر خودسازی و تهذیب نفس در ایام ماه مبارک رمضان تأکید کرد و ادامه داد: اگر می‌خواهیم خداوند متعال نظر لطفی به ما داشته باشد باید مساجد و بقاع متبرکه را در ایام ماه رمضان پُر کنیم و از طریق نماز جماعت، قرآن کریم و دعا رابطه خود را با خداوند محکم کنیم تا مشمول عنایات ویژه حق تعالی شویم.

علیزاده با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در 325 بقعه و امام‌زاده مازندران، تصریح کرد: نمازهای صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشاء در بیش از 300 بقعه متبرکه استان به‌صورت جماعت برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه بیش از 250 روحانی از سوی اوقاف به مساجد استان در قالب طرح ضیافت الهی اعزام شدند، اضافه کرد: 85 نمایشگاه فرهنگی قرآنی در سطح امام‌زادگان شاخص مجری طرح ضیافت الهی برپا شد و در معرض بازدید عموم مردم و زائران قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اجرای نیت واقف را یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های طرح ضیافت الهی دانست و ادامه داد: طرح «افطاری ساده» با هدف اجرای نیت واقف و اطعام روزه‌داران در جوار بقاع متبرکه در حال اجرا است.

علیزاده با اعلام اینکه موقوفاتی در سطح شهرستان‌ها با نیت اطعام روضه‌داران وجود دارد و مختص ماه مبارک رمضان است، عنوان کرد: عموم مردم و زائران امام‌زادگان مجری این طرح در لحظات اولیه اذان مغرب و عشاء می‌توانند از برکات طرح افطاری ساده بهره‌گیری کنند.

وی در پایان گفت: طرح افطاری ساده در 40 بقعه متبرکه و امام‌زاده شاخص مجری طرح ضیافت الهی مازندران در حال اجرا است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار