مدیر کل کتابخانه های استان چهارمحال و بختیاری از بخشودگی دیرکرد کتب کتابخانه های عمومی به مناسبت ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۶۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بیان این خبر افزود: به برکت ماه میهمانی خداوند متعال، کلیه جرایم دیر کرد امانت کتاب کتابخانه های عمومی استان در صورت عودت یا تمدید کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان مورد بخشودگی واقع می شود.

خلیل مقدم بیان داشت: امانت کتاب در کتابخانه های عمومی استان برای اقشار مختلف متفاوت است، برای دانشجویان و عموم مردم مدت امانت کتاب 14 روز بوده و برای پژوهشگران و دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا مدت امانت کتاب با توجه به نیاز آنها بیشتر خواهد شد.

وی از امکان تمدید آنلاین کتاب بدون مراجعه به کتابخانه های عمومی استان خبر داد و عنوان کرد: هر یک از منابع کتابخانه ای را در صورتی که توسط عضو دیگری رزرو نشده باشد می تواند 2 دوره متوالی یعنی به مدت 28 روز تمدید کرد.

خلیل مقدم عنوان کرد: این در حالی است که در صورت تأخیر در عودت کتاب، به ازای هر روز مبلغی به عنوان جریمه دیرکرد دریافت می شود که در این ماه مبارک، این جرائم مورد بخشودگی واقع شده است.

وی با بیان اینکه این بخشودگی شامل تمام کتاب های امانی دارای تأخیر بوده و بازه زمانی خاصی ندارد، از اعضای کتابخانه های عمومی این استان خواست تا با عودت به موقع کتاب ها امکان استفاده عموم مردم عزیز از کتاب ها را فراهم کنند.

بنا به این گزارش، در ایام ماه مبارک رمضان امسال ساعت کاری کتابخانه های عمومی استان تغییر کرده است و این مراکز فرهنگی از ساعت هشت صبح تا 13:30 و بعد از ظهرها از ساعت 13:30 تا 18:30 فعال هستند.

ارسال نظرات