خبرهای داغ:
مادر شهید عباس نظری:

افتخار می کنم که چنین فرزند ی داشتم وتقدیم انقلاب نمودم

مادر شهید نظری در دیدار فرمانده سپاه اردستان گفت :شما پاسداران نگذارید دین وناموسمان از بین برود وافتخار می کنم که چنین فرزند ی داشتم وتقدیم انقلاب نمودم.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۶۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

 فرمانده ناحیه سپاه اردستان همراه با همکاران خود از یک خانواده شهید در روستای کهنگ از توابع بخش برزاوند بازدید کرد.

سرهنگ حسن فخرل در این دیدار گفت: امنیت و ثبات کشور مرهون خون شهیدانی همچون شهید پاسدارعباس نظری است که با نثار خون خود توانسته اند امنیت را به جامعه تقدیم کنند ودعا کنید تا ما را از شفاعت خودشان محروم نگردانند.

وِ ی در خطاب به مادر شهید نظری گفت: ما آمده ایم تا از دیدار با خانواده شهید استفاده ببریم و به سفارش مقام معظم رهبری که شما  خانواده شهدا ذخیره انقلاب هستید واز اینکه دیر به دیر سرکشی می کنیم مارا عفو فرمایید .

مادر شهید  اظهار کرد: فرزندم وقتی جنگ شددرس را رها نمود و رفت،در طول چهارسال که جنگ بود مرتب به من وبرادران وخواهرانش تأکید می کرد که اگرمن شهید شدم برای من اصلا گریه نکنید وبه خواهرانش می گفت زینب وار راه مرا ادامه دهید.

وی گفت: پسرم در زمان قبل از اینکه جبهه برود در پایگاه فعالیت می نمود و مرتب نماز شب می خواند و حتی به خواهرانش هم تاکید می کرد وبه آنها یادآور می شد  که نماز شب را فراموش نکنید.

مادر شهید گفت: برای او هم همسر اختیار کردیم ولی گفت من عروسی نمی کنم مگر حضرت قاسم چه کرد که من انجام دهم و در کودکی خیلی مظلوم و با خدا بود و اذیت نمی کرد وکمک حال پدر بود و سال چهارم که رفت جبهه در سال ۶۲در والفجر ۴ شهید شد.

مادر شهید در خصوص ساماندهی گلزار شهدای روستا هم گفت: خیلی زحمت کشیدند تا گلزار شهدای کهنگ را ساماندهی کنند ولی برای فصل پاییز وزمستان سرما اذیت خانواده ها را می نماید ونمی توانند  چند دقیقه ای آنجا بنشینند. که درخواست می کنم تا مقدماتی فراهم شود تا بشود در برابر سرما دوام آورد.

این مادر  خاطرنشان کرد:شما پاسداران نگذارید دین وناموسمان از بین برود وافتخار می کنم که چنین فرزند ی داشتم وتقدیم انقلاب نمودم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار