خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه همدان در تبیین ویژگی نفوذ ناپذیری شیعه حقیقی در برابر تبلیغات و ترفندهای دشمن گفت: شیعه واقعی در برابر دشمن، اهل معامله و امتیاز دادن و کوتاه آمدن نیست و دین خود را با وعده‌ها و امور مادی معامله نمی‌کند.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۶۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام دکتر نارنج امروز در جلسه اخلاق در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) ضمن تبیین معنای والای شیعه حقیقی اظهار داشت: شیعیان امروز به پنج طبقه از جمله شیعیان جغرافیایی، وراثتی، لفظی، سطحی و شیعیان واقعی تقسیم می شوند.

وی با اشاره به ویژگی شیعیان واقعی در روایات اسلامی افزود: ثبات قدم، نفوذ ناپذیری، روشنفکری و اهل جهاد بودن از جمله صفات بارز شیعه حقیقی است.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: شیعه،همچون دژی محکم در برابر نفوذ می‌ایستد و صاحب عقل استوار است و البته اهل خشونت و جمود و تحجّر نیست.

وی در تبیین ویژگی نفوذ ناپذیری شیعه حقیقی در برابر تبلیغات و ترفندهای دشمن تأکید کرد: شیعه واقعی در برابر دشمن، اهل معامله و امتیاز دادن و کوتاه آمدن نیست و پیشنهادها و قراردادهای خلاف اعتقاد خود را نمی‌پذیرد و دین خود را با وعده‌ها و امور مادی معامله نمی‌کند.

نارنج علت اصلی مخالفت‌های دشمن با جبهه انقلاب را عدم تبعیت ملت و انقلاب اسلامی از جبهه استکبار دانست و در بیان دلایل وعده‌های دشمن گفت: وقتی دشمن امتیاز یا وعده امتیاز می‌دهد، پشت سر آن، طرح نیازها و خواست‌ها و درخواست کوتاه آمدن‌ها است.

وی ادامه داد: در قضیه هسته‌ای نیز دیدیم که همین گونه بود و هنوز بحث آن به بار ننشسته، بحث موشکی و حقوق بشر و غیره را مطرح کردند و مقام معظم رهبری نیز با توجه به این شناخت و نفوذناپذیری خود بود که از ابتدا فرمودند «من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم».

این استاد حوزه علمیه همدان ولایت فقیه را از عوامل نفوذناپذیری شیعیان واقعی در برابر دشمن دانست و گفت: کسی که مطیع امر ولایت فقیه بوده و و ولایت او را پذیرفته باشد هرگز طعمه نفوذ دشمن قرار نخواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به عاقبت کسانی که تبعیت از ولایت را کنار گذاشتند، خاطرنشان کرد: کسانی بودند که در بین مردم و انقلاب از جایگاه و شوکت والایی برخوردار بودند اما با عدم تبعیت از مقام معظم رهبری به روزی افتادند که منفور ملائکه الله در آسمان و مغضوب مردم در زمین شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات