خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تیپ 32 انصارالحسین(ع) از برگزاری نشست هم‌اندیشی فعالان و مربیان قرآنی تیپ انصارالحسین(ع) در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۵۳
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

حجت‌الاسلام مسیح‌الله عبدی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان ضمن نکوداشت ماه مبارک رمضان و با اشاره به اهمیت فعالیت قرآنی در این ماه مبارک اظهار داشت: به استناد دعای ارزشمند از حضرت زهرا(س) وظیفه اصلی هر کس و هدف خلقت انسان این است که نقش خود را در این دنیا بازیافته و به ایفای آن بپردازد.

وی بیان داشت: اگر این اصل را که برای هر کدام از ما نقشی در عالم قائل شده است، را نپذیریم،همواره در حال سردرگمی بین شکست و پیروزی‌های خیالی به سر برده و از گذشته خود شرمسار و نسبت به آینده نیز در آرزوهای بی‌ارزش سرگردان خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان افزود: حسرت اصلی در قیامت نیز به خاطر عدم ایفای نقش‌ها است و خداوند انسان را مورد عتاب قرار داده و نسبت به هرز کردن عمر، او را مواخذه خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در سطح یگان اظهار داشت: برگزاری نشست هم‌اندیشی فعالان و مربیان قرآنی تیپ انصارالحسین(ع) یکی از فعالیت‌هایی است که در این ماه مبارک با هدف هم‌افزایی صورت می‌گیرد.

عبدی خاطرنشان کرد: در این برنامه همچنین مربیان و مبلغان قرآنی حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در زمینه موضوع جلسه می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات