مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله گفت: قرآن کتاب انسان ساز است و از این‌رو بایستی الگوی سبک زندگی شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۳۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

حجت‌الاسلام گنجعلی صبح امروز در اولین محفل انس با قرآن کریم که با حضور فرماندهان، مسئولین و کارکنان تیپ مردم پایه 71 روح‌الله در حسینیه ثارالله پادگان امام علی(ع) برگزار شد با توجه به عظمت و منزلت قرآن کریم و با طرح این سوال که چرا هر سوالی که داشته باشیم پاسخ آن در قرآن است اظهار داشت: قرآن برای قلب‌ها و مغزها شفا و آمرزش دهنده و در مقابل دشمنان سلاح برنده است.

وی افزود: قرآن مومنان و ایمان آورندگان به کلام وحی را در برابر موج‌های فتنه دین، حکومت، جامعه و جهان نجات می‌دهد و مصونیت می‌بخشد و مسیر را در دل فتنه‌ها نشان می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار مناسب برای تداوم برنامه‌های قرآنی است و می‌بایست انسان دست خود را در دست قرآن بگذارد تا قرآن شفیع او باشد.

حجت‌الاسلام گنجعلی ادامه داد: ماه رمضان تجلی‏‌گاه قرآن و ماه انس با قرآن است و روزه‏‌داران مؤمن باید با تلاوت قرآن انس بگیرند و با تدبر در آیات قرآن و بهره‏‌گیری فکری و عملی از مفاهیم قرآن بر رشد و تکامل ملکوتی خود بی‌افزایند.

وی افزود: با مانوس شدن با کلام وحی عهد ببندیم تا خودمان را در خدمت قرآن قرار دهیم که اگر خود را در خدمت قرآن قرار دادیم خود، خانواده، زندگی و جامعه ما آزاد واسلامی خواهد بود چرا که جامعه دور از قرآن هیچ حقیقت و فضیلتی در آن وجود ندارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ مردم پایه 71 روح‌الله تصریح کرد: در برخی مقاطع ممکن است قرآن فراگرفته شود اما به آن عمل نشود که این مقوله به طور قطع ابتر خواهد بود بنابراین همانگونه که مقام‌معظم رهبری نسبت به اقدام و عمل در زندگی تاکید دارند، عمل به آیات کلام الله مجید نیز می تواند انسان را به سوی نور هدایت رهنمون سازد.

حجت‌الاسلام گنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: قرآن کریم برای عامه مردم همانند سفره‌ای پهن‌ شده است و قرآن باید به کتاب آسمانی در سبک زندگی انسان‌ها تبدیل شود و در متن زندگی انسان‌ها قرار گیرد.

در پایان دو نفر از قاریان برجسته قرآنی آیاتی چند از کلام روح بخش خدا را تلاوت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات