با حضور مسئولین شهرستان:

برگزاری جلسه هيئت رئيسه مجمع عالي بسيج شهرستان مهريز/ تأکید بر محور قرار دادن مطالبات مقام عظماي ولايت در اجرای برنامه ها

فرماندهي ناحیه مهریز؛ در این جلسه بر لزوم کار جدي و احصاء مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه هاي گوناگون و محور قرار دادن مطالبات مقام عظماي ولايت تأکيد نمود و مقرر گرديد نشستهاي کارگروهها در ماه مبارک رمضان برنامه‌ريزي گردد.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۲۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از مهريز، جلسه هيئت رئيسه مجمع عالي بسيج شهرستان مهريز در محل ستاد ناحيه مقاومت بسيج شهرستان مهريز و باحضور "نصیری" رياست محترم مجمع، فرماندهي محترم ناحيه مهريز و نائب رئيس مجمع، مسئول محترم و دبير مجمع و دبيران کارگروههاي تخصصی برگزار گرديد.

دستور کار اين جلسه، بررسي آخرين وضعيت کارگروهها تخصص و موانع و مشکلات احتمالي و همچنين توجيه و تأکيد مجدد بر لزوم هدفمند بودن نشستهای کارگروهها و هدايت افکار در جهت توليد طرح هايی متناسب با قواره‌ی ابلاغی و برای کمک به کيفيت هرچه بهتر برنامه های بسيج و حل مشکلات شهرستان در حوزه های گوناگون تعيين شده بود.

در ابتداي جلسه و پس از تلاوتي از آيات کلام الله مجيد و طرح دستور جلسه توسط دبير مجمع، هريک از دبيران کارگروههاي هشت گانه به ارائه گزارشي از روند حاکم برکارگروه و بيان ديدگاههاي خود پرداختند.

در ادامه نيز حجت الاسلام والمسلمين کفاش، مسئول محترم دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج مهريز ضمن تبريک حلول ماه رمضان، بر نقش و جايگاه روحانيت و لزوم استفاده از آنان در کارگروههای تخصصي تأکيد و نسبت به هرگونه همکاري در اين زمينه اعلام آمادگي کرد.

در ادامه "نصيري" ضمن تشکر از اعضاي جلسه بر اهتمام هرچه بيشتر دبيران محترم بر کار و جديت در پيگيري نشستها تأکيد نموده و خواستار شناسايي و دعوت از افراد دغدغه مند نسبت به مسائل انقلاب و نظام به جلسات کارگروهها شدند و از همه ي کارگروهها خواستند که از کار تشريفاتي و نمايشی پرهيز نمايند.

در اين جلسه سرهنگ خدايي، فرماندهي محترم انتظامي شهرستان به عنوان مدعو در جلسه حضور يافت و در مورد مسائل مورد مباحث مطروحه در کارگروههاي دفاعي امنيتي و اجتماعي و مشارکت همکارانشان قول مساعد همکاري داد.

در پايان فرماندهي محترم ناحيه سرهنگ دوم پاسدار عليرضا زارع بر لزوم کار جدي و احصاء مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه هاي گوناگون و محور قرار دادن مطالبات مقام عظماي ولايت تأکيد نمود و مقرر گرديد نشستهاي کارگروهها در ماه مبارک رمضان برنامه‌ريزي گردد.


ارسال نظرات