"همایش بزرگ نکوداشت شهید چمران در ساوه برگزار می‌شود"

شهید چمران منشور راهنمایی رزمندگان جبهه مقاومت برابر تروریست‌های تکفیری و اجاره‌ای در منطقه

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور شهید چمران را منشور راهنمایی رزمندگان جبهه مقاومت برابر تروریست‌های تکفیری و اجاره‌ای در منطقه دانست و گفت: دانه‌هایی که چمران برای مقاومت اسلامی غرس کرد امروز به درخت تناور حزب‌الله تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۲۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

سردار داود غیاثی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ نکوداشت شهید چمران در ساوه و شخصیت این شهید اظهار داشت: معنویت و کمال شهید چمران الگوی بی‌بدیل کاملی برای سعادت بشری است این شهید والامقام برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی بهترین راه جهادی الهی را برگزید.

وی افزود: شهید چمران با سرافرازی زندگی کرد و برای اعتلای اسلام جهادگونه تلاش نمود و با افتخار راه سعادت وآخرت سپری کرد، شهید چمران فرمانده لایقی بود كه با حضور مستمر و مداوم خویش در جبهه‌های نبرد به استقبال شهادت می‌رفت و به همرزمان خود درس امید ومقاومت می‌داد.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور تصریح کرد: شهید چمران در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را در پیروزی‌های نظام داشت و نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورهای اسلامی نیز منشا خیرات زیادی بود.

سردار غیاثی‌راد در ادامه گفت: شهید دکتر مصطفی چمران به مدد معنویت، وارستگی، خودسازی و روحیه توکل و توسل در رویکرد و رفتار خود مجاهدی مخلص و فداکار بود که هموراه نقش عمده‌ای در مقابله با جریانات نفاق در مرزهای غربی و شمال غرب کشور داشت.

وی افزود: شهید چمران در حساس‌ترین برهه انقلاب، وظیفه اصلی خود را دفاع از کیان مقدس نظام و مملکت دانست و به خوبی این مسئولیت خطیر را درک کرد و با حضور در صحنه‌های جنگ، همانند سدی محکم به همراه دیگر شهدای این خاک اجازه نداد که حتی ذره‌ای از این خاک به دست دشمن بعثی بیفتد.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور و دبیر ستاد بزرگداشت شهید چمران تصریح کرد: مقاومت، پایداری، رشادت و فداکاری‌های شهید چمران در میدان‌های جهاد علیه دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) در تمامی مقاطع تاریخی هدایت بخش نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و نظام و حافظان امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور خواهد بود.

سردار غیاثی‌راد در ادامه گفت: شناخت رهبر یکی از ویژگی‌های بارز شهید چمران بود که این خود هنر بزرگی است، شهید چمران انسانی بود كه زندگی خود را در راه آزادی و رهایی مستضعفان و محرومان وقف جهاد و مبارزه كرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانه‌هایی که چمران برای مقاومت اسلامی غرس کرد امروز به درخت تناور حزب‌الله تبدیل شده که لرزه بر اندام رژیم غاصب صهیونیسم و سردمداران استکبار جهانی انداخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات