حجت الاسلام کریمی در محفل انس با قرآن کریم ناحیه ثارالله یزد:
درماه نزول و بهار قرآن و درسومین روز از رمضان المبارک اولین محفل انس با قرآن کریم با حضور کلیه کارکنان پایور وسرباز در نمازخانه ناحیه ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۲۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از یزد، درماه نزول و بهار قرآن و در سومین روز از رمضان المبارک اولین محفل انس باقرآن کریم با حضور کلیه کارکنان پایور و سرباز درنمازخانه ناحیه ثارالله برگزار شد.

دراین محفل نورانی جزء سوم قرآن کریم به همت بسیجیان تلاوت گردید .

"حجت الاسلام کریمی" مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله با حضور در این محفل نورانی به بیان نکاتی در مورد فضیلت و اهمیت برگزاری محافل انس با قرآن اشاره نمود.

وی در این مراسم معنوی بر صحیح خواندن قرآن و رعایت تجویدی آن تاکید کرده و گفت: انس باقرآن گرفتن باید با صحیح و درست خواندن آن همراه باشد.

کریمی در ادامه افزود:هدف ما اعتلای کلمه الله است و ما جز اعتلای قرآن کاردیگری نداریم و در این باره نقش و تقویت حلقه های صالحین در قبال قرآن را مهم ارزیابی نمود.

وی خاطر نشان کرد: هدف انقلاب اسلامی تمدن سازی است که از متن قرآن بیرون می آید و محافل انس باقرآن نجات دهنده انسانهاست.

حجت الاسلام کریمی در پایان به کارکنان پایور و سرباز این ناحیه توصیه وسفارش نمود که سعی کنند همیشه در زندگی خود با قران مانوس باشند و تاحد ممکن هر روز صبح بعد از نماز یک صفحه از قرآن کریم را تلاوت کنند.


ارسال نظرات