مدير آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در گفتگو با "بسیج" خبر داد
مدير آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار از راه اندازی مرکز یادگیری قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۸۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
محمد قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در رابطه با برگزاری کلاس‌های آموزش قران در این شهرستان گفت؛ این مركز يادگيري محلي براي اولين بار در شهرستان رشتخوار با هدف توانمند سازي و مهارت آموزي شهروندان در زمینه کسب آموزش و مهارت های قرانی راه اندازي شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به قرار گرفتن در ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان طوری برنامه ريزي شده است تا از تمام ظرفيت معنوي اين ماه در سطح پايگاههاي اوقات فراغت شهرستان و ديگر مراكز وابسته بهره گیری شود.

وی در رابطه با لزوم ترویج فرهنگ قرانی در سطح شهرستان عنوان داشت: در همین راستا مركز يادگيري محلي فروغ آفتاب اقدام به برگزاري كلاسهاي قرآني در سطح شهرستان نموده كه طی چند روز نخست ماه رمضان مورد استقبال شهروندان رشتخواری قرار گرفته است.

قاسم پور در ادامه به برگزاری همزمان چندین برنامه دیگر در این ایام اشاره نمود و تصریح کرد: همچنین در ایام ماه مبارک دوره هاي دیگر مهارت اموزي و آگاهي بخشي  در مركز فروغ افتاب شهرستان برگزار مي شود که شهروندان مي توانند جهت ثبت نام در این کلاس ها به این مرکز مراجعه كنند.

در ادامه محمود جمشیدیان كارشناس سواد آموزي آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از اول ماه مبارك رمضان هر روز از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ظهر حتي روزهاي جمعه و تعطيلي در مركز يادگيري محلي فروغ آفتاب جلسات انس با قرآن باحضور مربيان برجسته شهرستان برگزار می شود.

وی در پایان گفت: در نخستین روزهای ماه مبارك رمضان تعداد قابل توجهي از بانوان شهرستان جهت شركت به مركز يادگيري آموزش های قرانی مراجعه نموده و مشغول فراگيري علوم قرآني هستند در اين جلسات فرگيران ابتدا باحروف الفباي قرآني آشنا سپس به تجويد و قرائت مي پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها