به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان پیش بینی و برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۵۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی توسط این مجموعه پیش بینی و اجرا می شود.

حجت الاسلام محمود محمدی به برگزاری مراسم جزء خوانی در بقاع شاخص استان زنجان اشاره و افزود: مساجد به صورت منسجم و برنامه ریزی برنامه های ماه مبارک رمضان را اجرا می کنند از اینرو اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان برنامه های بقاء متبرکه را اجرا و مدیریت می کند.

وی با اشاره به اینکه مراسم جزء خوانی در امامزاده زیدالکبیر و امامزاده اسماعیل شهرستان ابهر برگزار می شود، اظهار کرد: در شهرستان خدابنده نیز در امامزاده ابراهیم سجاس و قیدار نبی نیز مراسم جزء خوانی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی همچنین به برگزاری مراسم جزء خوانی در امامزاده سید ابراهیم(ع) و حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: در شهرستان ایجرود این مراسم در مصلای نمازجمعه و در شهرستان طارم در امامزاده هاشم برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: در روزهای یازدهم و دوازدهم ماه مبارک رمضان دو تن از قاریان مصری به دعوت این اداره میهمان مردم شهرهای ابهر، خرمدره، زنجان و قیدار خواهند بود.

به گفته وی، روز یازدهم محفل انس با قرآن کریم در شهرهای خرمدره و ابهر و در روز دوازدهم این محفل با حضور قاریان مصری در شهرهای زنجان و قیدار برگزار می شود.

این مقام مسئول به اعزام پنج مبلغ دینی از قم و از سوی اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان به شهرهای زنجان، ابهر، طارم و قیدار اشاره کرد و گفت: مراسم سخنرانی بعد از نماز ظهر و عصر در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان با دعوت از استاد اخلاق حجت الاسلام فروغی برگزار می شود.

ارسال نظرات