مسئول مرکز راهبردی سپاه شاهرودگفت: در سه ماه اول سال 95 کارگروه های تخصصی مجمع بسیج شهرستان شاهرود جلساتی را تشکیل و مصوباتی داشته اند.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۲۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
حسین گرزین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به تشکیل کارگروه های مجمع بسیج شهرستان و آغاز تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه های بسیج در سطح شهرستان اظهار کرد: کارگروه های مختلف مجمع بسیج شهرستان اقدام به برگزاری جلسات نموده و مصوباتی نیز داشته اند.

وی با اشاره به برگزاری کارگروه علمی پژوهشی در دو مرحله افزود: در این دو مرحله در خصوص موضوعات کارگروه در سال 95 بحث و تبادل نظر شد و در خصوص تعامل کارگروه با پایگاه های بسیج و حضور اعضا در اجرای برنامه های علمی در بوستان سلامت و استعدادیابی در بین دانش آموزان در رشته های علمی پژوهشی با کمک آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شد.

گرزین خاطر نشان کرد: در این دو جلسه در خصوص استعدادیابی در زمینه های مختلف توسط کارشناسان خبره و اجرای نمونه ای این طرح در چند مدرسه بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

مسئول مرکز راهبردی سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری کارگروه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در این کارگروه در خصوص پویایی اقتصاد مقاومتی و آغاز از درون خانواده ها و تربیت نسل آینده بر مبنای اقتصاد مقاومتی،خرید کالای ایرانی و هدایت وام های ازدواج به خرید کالاهای ایرانی و شناسایی فروشندگان کالای ایرانی و معرفی به پایگاه های بسیج برای خرید کالای ایرانی و تشویق و ترغیب به فروشنده ها به این سمت بحث و تبادل نظر گردید.

وی با بیان اینکه شورای همفکری بسیج مساجد و محلات شهرستان نیز تشکیل جلسه داد عنوان کرد: در این جلسه در خصوص راهکارهای افزایش حضور و نقش آفرینی بسیج اقشار و متخصصین در بسیج محلات بحث و تبادل نظر شد.

گرزین اضافه کرد: تعامل سازنده بین فرمانده پایگاه و دبیران اقشار،نیازسنجی هر پایگاه در زمینه های مختلف و استفاده از تخصص اقشار برای رفع نیازها،انتخاب یک مسئول در هر پایگاه و حوزه به عنوان مسئول هماهنگی و ارتباط با اقشار بسیج، افزایش تنوع فعالیت در پایگاه های بسیج مواردی بود که این شورا بحث و مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جلسات شورای همفکری و کارگروه های مجمع بسیج شهرستان در حال برگزاری است گفت: این شوراها و کارگروه ها در جهت کمک به مجمع بسیج شهرستان در رفع مشکلات اقشار بسیج و برنامه ها بسیار مهم است و در سال جدید نیز مورد تاکید قرار گرفته و وجهه حقوقی آن در بسیج اثرگذارتر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها