خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: هر چند سرانه زیر بنا در شهرستان شوشتر نسبت به کل استان کمتر است، اما اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان از نهادهای برتر استان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۱۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر امروز در حاشیه نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در این شهرستان اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده توسط بازرسان وزارت کشور خوشبختانه اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر جزو اداره‌های برتر استان شناخته شد که این موفقیت نتیجه تلاش شبانه‌روزی رئیس اداره و کارکنان زیر مجموعه است.

وی با بیان اینکه سرانه زیربنا در شهرستان شوشتر نسبت به کل استان کمتر است، افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از کتابخانه شهرک اندیشه و شهرگوریه در نیمه نخست سال‌جاری، زیر بنا و سرانه مطالعه در این شهرستان افزایش پیدا کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به مشکلات کتابخانه حکیم وفایی تصریح کرد: این کتابخانه به‌دلیل فرسوده بودن ساختمان و احتمال خطرات جانی به‌طور موقت تعطیل شده و در تلاش هستیم که با انعقاد توافق‌نامه‌ای با اداره پست شهرستان، ساختمان جدیدی برای آن در نظر بگیریم.

سپهر در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر از نظر تمدن و معنویت جایگاهی جهانی دارد که توجه به مسائل فرهنگی آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها