معاون فرهنگی اوقاف مازندران خبرداد:

حضور ۲۱۵ روحانی در ایستگاه مشاور وقف امام‌زادگان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام ۲۱۵ روحانی مبلغ به امام‌زادگان و بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۸۷۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی اوقاف مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی در نشست مبلغین طرح ضیافت الهی مازندران، گفت: مباحث اخلاقی در طرح ضیافت الهی سلسله‌وار از سوی مبلغان بیان شود.

وی با تأکید بر اینکه مباحثی که در طرح ضیافت الهی مطرح می‌شود باید دارای جذابیت باشد، افزود: روحانیون در سخنرانی‌ها و منابر به ترویج فرهنگ وقف بپردازند که این مسئله وظیفه شرعی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بابیان اینکه در اجرای نیت واقف باید در خصوص وقف و موقوفات صحبت شود، اضافه کرد: ایستگاه مشاوره وقف در بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی برپا و روحانیون در آن مستقر می‌شوند.

حجت‌الاسلام قربانی با اعلام اینکه طرح ضیافت الهی در راستای تبلیغ معارف دینی و احکام اسلامی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، ادامه داد: در این طرح برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی مانند سخنرانی، ترتیل خوانی قرآن کریم، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی و ترویج فرهنگ وقف انجام می‌شود.


# وقف
ارسال نظرات
پر بیننده ها