خبرهای داغ:
انتشار وصایای شهدای والامقام استان قزوین در مجموعه فاخر "فار" کاری ارزشمند و قابل تحسین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران است.
کد خبر: ۸۶۹۱۸۶۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین و رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین از حسن شکیب‌زاده، نویسنده کتب حوزه‌ی ایثار و شهادت، مسئول روابط عمومی بنیاد قزوین و مولف کتاب چهار جلدی فار، (مجموعه‌ی وصایای شهدای استان قزوین) تجلیل کرد.
در متن این لوح آمده است:
«لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق»
جناب آقای شکیب‌زاده
مسئول محترم روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان
با سلام
دوران 8 سال دفاع مقدس؛ یادآور فداکاری، از خودگذشتگی و افتخارآفرینی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمنان و مهاجمان شرق و غرب ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان حضرت ابا عبداله‌الحسین(ع) معنایی دوباره بخشیدند که ثبت این ارزش‌ها و آرمان‌ها و انتقال آنها به نسل‌های آینده و جوان جامعه بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.
در همین راستا لازم می‌دانم از همت والا و ارزشمند جناب عالی در جمع‌آوری، تدوین و انتشار وصایای شهدای والامقام استان قزوین در مجموعه فاخر و چهار جلدی "فار" که یک کار ارزشمند و قابل تحسین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران می‌باشد تقدیر و تشکر نمایم.
از درگاه ایزد منان سلامت و بهروزی روزافزون به همراه توفیق خدمت‌گزاری بیشتر در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و عنایات مقام معظم رهبری(مدظله) را برای جناب عالی خواستارم.
ایوب رحیمی
معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها