مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک گفت: حاکمیت فرهنگ قرآنی در جامعه مانع از بروز بداخلاقی، مشکلات و چالش‌های اجتماعی می‌شود
کد خبر: ۸۶۹۱۸۴۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از برگزاری محفل انس با قرآن در سپاه ناحیه اراک خبر داد و اظهار داشت: صبح پنج‌شنبه در سومین روز از ماه مبارک رمضان مراسم معنوی انس با قرآن کریم با حضور پايوران و سربازان در محل نمازخانه سپاه ناحیه اراک برگزار شد.

وی افزود: در اين محفل نورانی علاوه بر قرائت قرآن به صورت ترتيل، قاريان ممتاز در جايگاه قرار گرفتند و به تلاوت آياتی از كلام‌الله مجيد پرداختند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: اعتلای فرهنگ قرآنی زمینه‌ساز تعالی جامعه اسلامی است چراکه قرآن کریم زمینه نورانیت انسان را فراهم می‌کند و باید از آن به‌خوبی بهره‌مند شویم.

سرهنگ دوم پاسدار قادری با اشاره به لزوم بهره‌گیری از کلام‌الله مجید در لحظه لحظه زندگی فردی و اجتماعی گفت: باید از پند و عبرت‌های قرآنی به‌خوبی بهره‌مند شویم و ضروری است در برنامه‌های زندگی خود آن را وارد کنیم تا یک جامعه قرآنی داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور سربازان و پایواران سپاه ناحیه اراک در مراسم تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه توسط "آیت‌الله دری نجف‌آبادی" در مصلای بیت‌المقدس اراک گفت: در اولین روز از ماه پر خیر و برکت رمضان سربازان و پایوران سپاه ناحیه اراک با حضور در مراسم تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی از بسترهای اثرگذارِ تبلیغ دینی در این ماه شریف رمضان بهر‌مند شدند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: ماه مبارک رمضان، ماهی سراسر برکات الهی، نزول کلام وحی، ولایت ائمه اطهار(ع) و ماه خداترسی، تقوا و تبلیغ اسلامی است.

سرهنگ دوم پاسدار قادری در پایان خاطرنشان کرد: باید به‌دنبال وارد کردن جوانان به وادی تدبر، معنا و فهم قرآن بود تا عمل به قرآن را وظیفه اصلی خود بدانند و به این مسئله واقف باشیم که حاکمیت فرهنگ قرآنی مانع از بروز بداخلاقی، مشکلات و چالش‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات