"کلام وحی کشتی نجات بشر از ناپایداری‌ها و ناملایمات زندگی"

محفل انس با قرآن در سپاه روح‌الله برگزار شد

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله از برگزاری محفل انس با قران کریم در سپاه روح‌الله خبر داد و گفت: کلام وحی کشتی نجات بشر از ناپایداری‌ها و ناملایمات زندگی بوده و هر کسی خود را به این کشتی نجات برساند سعادت اخروی و دنیوی را نصیب خود کرده است.
کد خبر: ۸۶۹۱۸۱۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، اولین محفل انس با قرآن کریم در اولین هفته از ماه میهمانی خدا به همت روابط عمومی سپاه روح‌الله برگزار شد.

این محفل با هدف انس و ترویج مبانی دینی در روزهای پنجشنبه هر هفته از ماه مبارک رمضان با حضور قاریان مطرح و ممتاز کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

در این محفل نورانی حاضرین از صوت دلنشین قاریان مجید جیریایی و مقداد رفیعی بهره‌مند شدند، همچنین اجرای گروه تواشیح حنان از برنامه‌های جنبی این محفل نورانی بود.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله در حاشیه مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان اظهار داشت: از آنجائیکه در بیان بزرگان دین از ماه پربرکت رمضان بعنوان بهار قرآن یاد شده است برگزاری همچنین جلساتی می تواند بر تداوم جلسات انس با قرآن در ماه‌های دیگر کمک نماید.

وی بر لزوم شناخت هرچه بهتر قرآن و عمل به آن تأکید کرد و افزود: عمل به قرآن موجب سعادت انسان بوده و نگاه به آن باید یک نگاه عبرت آموز بایستی باشد.

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی در ادامه گفت: کلام وحی کشتی نجات بشر از ناپایداری‌ها و ناملایمات زندگی است و هر کسی خود را به این کشتی نجات برساند سعادت اخروی و دنیوی را نصیب خود کرده است، بهترین فرصت برای بهره‌گیری از این کتاب آسمانی ماه رمضان است.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج قرآن در جامعه، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآن خوانی و استماع قرائت قرآن، معطر نمودن فضای جامعه به نور تلاوت قرآن و همچنین ترویج هنر تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار