خبرهای داغ:
احد چگینی، رئیس شورای استان در مراسم استقبال از سیامک مرندی:
فرج الله فصیحی رامندی رئیس پارلمان محلی قزوین، سید کاظم مجابی و احد چگینی رئیس شورای استان و عضو شورای اسلامی شهر قزوین در مراسم استقبال از سیامک مرندی عضو تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۹۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: احد چگینی در حاشیه مراسم استقبال باشکوه مردم، ورزشکاران و مسئولان از سیامک مرندی عضو تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز در میدان مینودر برگزار شد، اظهارداشت: صعود تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران به المپیک پس از 52 سال افتخار ارزشمندی است که به همت جوانان و پهلوانان این مرز و بوم به شایستگی رقم خورد.
وی سیامک مرندی را که از مهره های تأثیرگذار تیم ملی والیبال کشورمان محسوب می‌شود را یک قزوینی پرافتخار و و تلاشگر در استای اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی دانست و افزود: امروزه نام کشورمان به واسطه نقش آفرینی این غیورمردان در عرصه بین المللی می درخشد و ضرورت دارد مسئولان، نمایندگان مردم و نهادهای مردمی قدردان این زحمات ارزشمند باشند.
وی در خاتمه خبرداد: مراسم استقبال از سیامک مرندی صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر، مردم، ورزشکاران و دیگر مسئولان استانی از میدان مینودر آغاز شد و به استانداری قزوین و استقبال استاندار این قهرمان ختم خواهد شد.
1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها