خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد

کشف 10 کیلوگرم هروئین از باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه و کشف 10 کیلوگرم هروئین از اعضای این باند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۳۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کریم اکبری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی به صورت یک باند در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان ارومیه، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، مخفیگاه باند مذکور شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این باند مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط و در این راستا تشکیل پرونده شد.

این مسؤول با بیان اینکه در این راستا سه نفر متهم دستگیر شد، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک دستگاه خودروی سواری را نیز از اعضای باند توقیف کردند.

اکبری افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی بعدی به مقامات قضائی شهرستان ارومیه تحویل داده شدند.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: با تلاش عوامل انتظامی از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شده است و این میزان کشفیات نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 97 درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی بر ضرورت ریشه‌کن کردن بلای خانمان‌سوز در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که رابطه اعتیاد با جرائمی همچون قتل و سرقت رابطه دو جانبه بوده و زمانی که اعتیاد در جامعه افزایش داشته باشد، شاهد فزونی قتل و سرقت در جامعه هستیم.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود از انهدام 15 باند مواد مخدر در آذربایجان غربی در طول سه ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای انهدام این باندها موفق به دستگیری 138 نفر از اعضای این باندها شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد در راستای ریشه‌کن کردن این بلای خانمان‌سوز کمال همکاری را با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داشته و در صورت مشاهده فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر مراتب را از طریق تماس با پلیس 110 به ماموران انتظامی اطلاع دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار