خبرهای داغ:
از امشب صورت می‌گیرد

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در ارومیه

رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال ارومیه گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان در ارومیه از امشب آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۳۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سعاد وفاپیشه اظهار داشت: مسابقات فوتسال گرامیداشت ماه مبارک رمضان از امشب آغاز می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال ارومیه گفت: در این مسابقات 24 تیم از سطح شهرستان ارومیه شرکت کرده‌اند که صبح امروز مراسم قرعه‌کشی انجام شد.

وی با بیان اینکه بر اساس قرعه‌کشی این مسابقات در شش گروه چهار تیمی انجام خواهد شد، ادامه داد: دور اول این مسابقات به صورت دوره‌ای و از دور دوم رقابت‌ها به صورت حذفی خواهد شد.

وفاپیشه افزود: هر شب مسابقات از ساعت 21:30 در سالن دو هزار نفری خانه جوان آغاز می‌شود و با انجام چهار بازی در هر شب تا ساعت 1:30 بامداد ادامه خواهد داشت.

این مسئول اذعان داشت: در پایان برای تیم‌های اول تا سوم جوایز نقدی و کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال ارومیه اظهار داشت: شش تیم نهایی این مسابقات برای اولین بار به عنوان لیگ برتر فوتسال ارومیه بعد از ماه مبارک رمضان به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: بعد از ظهر روز شنبه، 22 خرداد امسال مسابقات فوتسال جام رمضان در رده کارمندان در محل هیات فوتبال قرعه‌کشی خواهد شد و این مسابقات نیز همزمان به مسابقات آزاد در سالن خانه جوان برگزار خواهد شد.

وفاپیشه اذعان داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی استان، شهر ارومیه پتانسیل خوبی در رشته فوتسال دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی در آینده حرفی برای گفتن داشت.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پایان ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال پایه به صورت لیگ در ارومیه برگزار خواهد شد و تیم‌های قهرمان این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی فوتسال اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار