مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی گفت: پایگاه‌های انتقال خون آذربایجان غربی در ماه رمضان دایر هستند.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۳۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مجتبی قهرمان با اشاره به ایجاد پایگاه‌های انتقال خون در ماه رمضان، تصریح کرد: پایگاه‌های انتقال خون در شهرهای مختلف آذربایجان غربی در ماه رمضان دایر هستند.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌های انتقال خون پس از افطار آماده خون‌گیری هستند، تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراکز فعال انتقال خون استان آذربایجان غربی در قالب پایگاه‌های انتقال خون فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی با بیان اینکه علاوه بر پایگاه‌های اقماری انتقال خون در استان آذربایجان غربی پایگاه‌‌های ثابت نیز در این ایام فعال خواهند بود، اذعان داشت: این پایگاه‌ها در دو شیفت فعالیت خواهند کرد.

این مسؤول با اشاره به ساعات کاری پایگاه‌های انتقال خون در ماه رمضان، اعلام کرد: پایگاه‌های انتقال خون از ساعت 8 تا 20 و شبها نیز 45 دقیقه بعد از افطار تا 12:30 بامداد به کار خود ادامه خواهند داد.

قهرمان با بیان اینکه پایگاه‌های ثابت در شهرهای مهاباد، میاندوآب و خوی به صورت ثابت خواهند بود، اظهار داشت: در سایر شهرها نیز پایگاه‌های سیار در طول روزهای خاصی از هفته فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی از مردم درخواست کرد در ماه مبارک رمضان نیز اهدای خون داشته باشند و در راستای تامین نیاز خونی استان، لازم است اهداکنندگان در این ماه مبارک نیز اقدام به اهدای خون کنند.

ارسال نظرات