خبرهای داغ:
بوکسور ارومیه ای تیم ملی؛

امیدوارم سهمیه المپیک رشته بوکس را کسب کنم

بوکسور ارومیه‌ای تیم ملی کشورمان گفت: شرکت در مسابقات مختلف باعث شده که تجربه کافی به دست آورم، از این رو امیدوارم در مسابقات جمهوری آذربایجان سهمیه المپیک را کسب کنم.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۲۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، هادی ماکویی اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات سختی را در اردوی تیم ملی بوکس زیر نظر مربیان پشت سر می‌گذارم.

بوکسور ارومیه‌ای تیم ملی گفت: خوشحالم بعد از 10 سال کار مستمر در رشته بوکس زیر نظر طاهر جباری یکی از مربیان خوب ارومیه‌ای به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و برای کسب سهمیه المپیک عازم مسابقات خواهم شد.

ماکویی با اشاره به اینکه در تمام سطوح رده سنی عضو تیم ملی بوکس بوده است، ادامه داد: من در مسابقات مختلف بین‌المللی همچون قهرمانی آسیا در کشور فیلیپین، مسابقات جوانان جهان در بلغارستان و چندین تورنمت بین‌المللی حضور داشتم که باعث شده تجربه کافی به دست آورم و در این مسابقات که در کشور آذربایجان برگزار خواهد شد برای کسب سهمیه المپیک امیدوارم باشم.

بوکسور ارومیه‌ای تیم ملی اذعان داشت: از تمام مسؤولین انتظار دارم چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی مرا همراهی کنند و تا به امروز برخی از مسؤولین همچون نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و کیومرث ایراندوست معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان پیگیر وضعیت من در اردوها بوده و صحبت‌ها و تشویق‌های آنها انگیزه مرا دو چندان می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: به لطف آقایان نظری رئیس هیات و آبی دبیر هیات و مربیان خوبی مثل طاهر جباری که زحمات زیادی در رشته بوکس می‌کشند، رشته بوکس در ارومیه و استان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است و امیدوارم شاهد آن باشیم که بوکسورهای خوب دیگری به تیم ملی دعوت شود.

ارسال نظرات