خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر دشمنان مصون نگه می‌دارد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر دشمنان مصون نگه می‌دارد و برگزاری مراسم‌هایی با نام شهدا یکی از راه‌های ترویج این فرهنگ است.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۸۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، جلسه ستاد شهید شاخص سال «حاج رسول حیدری» استان همدان در سپاه ناحیه ملایر و با حضور فرمانده سپاه ناحیه ملایر و فرماندار ویژه ملایر و معاون استاندار با حضور مسئولین ادارات و سازمان‌ها و مراکز آموزشی و دانشگاهی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در این جلسه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات در این ماه بندگی خداوند اظهار داشت: امیدوارم بیشترین استفاده را از برکات این ماه داشته باشیم.

سرهنگ مصطفی رستمی افزود: انتظار می‌رود که کمیته‌های منتخب فعال باشند تا برنامه‌ای در شأن و شایسته شهید «حاج رسول حیدری» برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از برادران و روسای ادارات نیز می خواهیم که در این جلسات حضور داشته باشند تا در جریان کامل مصوبات جلسات قرار بگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید با همکاری یکدیگر اقدام و عمل کنیم تا مراسمی در شهرستان به نحو احسنت اجرا شود بنابراین نظرات و انتقادات به دبیر ستاد ارائه شود تا مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ابراز داشت: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر دشمنان مصون نگه می‌دارد و برگزاری مراسم‌هایی با نام شهدا یکی از راه‌های ترویج این فرهنگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات