نماینده منتخب مردم نیشابور در مجلس دهم در گفتگو با «بسیج»:
حمید گرمابی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بتواند مشکلات صنعت داخلی را حل کند تا در مسیر صحیح ریل گذاری اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد و با ارائه راهکارهای عملی شاهد باشیم اعتراضات صنفی کارگران، اخراج کارگران، رکود و بیکاری بخش صنعت به کمترین حد ممکن برسد.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۸۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
حمید گرمابی نماینده منتخب مرم نیشابور در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه  رضایت مردم از وزارت صنعت، معدن و تجارت به چه میزان است افزود: وزارت صنعت می توانست علاوه بر مشکلات عدیده ای که در هر وزارتخانه ای به شکل روزمره وجود دارد فعالیت های بیشتری را انجام دهد تا پاسخگوی مطالبات مردم از این وزارت مهم باشد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته افت قابل توجهی در بخش تولید را شاهد بودیم افزود: میزان تولید، کاهش چشمگیری داشته است و صادرات و مواد خام رشد بیشتری داشته است، لذا تولید نتوانسته است ارزش افزوده ای را فراهم آورد و مشاغل بسیاری از دست رفته است.

گرمابی در خاتمه افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بتواند مشکلات صنعت داخلی و بلاخص پتروشیمی را حل کند تا در مسیر صحیح ریل گذاری اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد و با ارائه راهکارهای عملی شاهد باشیم اعتراضات صنفی کارگران، اخراج کارگران، رکود و بیکاری بخش صنعت به کمترین حد ممکن برسد.
ارسال نظرات