شکراللهی در جلسه هماهنگی و توجیهی مدارس آکادمی فوتبال اردکان:
رییس اداره ورزش و جوانان، گفت: امروز، فوتبال پرطرفدارترین رشته ورزشی جهان محسوب می شود و انتخاب رشته های فوتبالی بهترین و مناسب ترین برنامه برای اوقات فراغت نونهالان است.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۷۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ جلسه هماهنگی و توجیهی مدارس آکادمی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی شهرستان اردکان برگزار شد.

در این همایش که به همت هیات فوتبال برگزار شد، جمع کثیری از نونهالان، نوجوانان به همراه والدین آنها و مسئولین اداره ی ورزش و جوانان حضور داشتند.

در ابتدا، ابوالفضل طالعی، رییس هیات فوتبال شهرستان اردکان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین جلسه؛ به ارائه گزارش عملکردی یک ساله این هیات ورزشی پرداخت.

در ادامه، دکتر امحمد شکراللهی، رییس اداره ورزش و جوانان، گفت: امروز، فوتبال پرطرفدارترین رشته ورزشی جهان محسوب می شود و انتخاب رشته های فوتبالی بهترین و مناسب ترین برنامه برای اوقات فراغت نونهالان است.

رحیمی، استعدادیاب فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم فوتبال ساحلی برسام اردکان نیز ضمن تاکید بر لزوم انجام تمرینات مداوم برای نتیجه گیری ایده آل در ورزش، فوتبال را بهترین ابزار برای سلامت جسمانی و شادی روحی مردم دانست.

لازم به ذکر است که سخنرانی صفار (یکی از مربیان آکادمی فوتبال) و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این همایش توجیهی بود.


ارسال نظرات