حجه الاسلام شاکری در افتتاحیه کلاسهای نور مبین ناحیه روح الله یزد:

تمام سعادت انسان در سایه عمل به تقواست/بدبخت کسی است که ماه رمضان بر او بگذرد و آمرزیده نشود

شاکری با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) گفت: پیغمبر(ص) فرمود نفسهای شما در این ماه عبادت است،خواب شما در این ماه عبادت است و فرمود شقی و بدبخت کسی است که ماه رمضان بر او بگذرد و آمرزیده نشود.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۶۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازیزد، به منظور ارتقاء بینش اعتقادی کارکنان و به همت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه روح الله یزد یک دوره کلاسهای نورمبین ویژه ماه مبارک رمضان با موضوع جهاد در قرآن برای کارکنان برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در جلسه افتتاحیه این کلاسها گفت:متأسفانه امروز دشمن به دنبال این است که در فضای مجازی و ماهواره ها جوانهای ما را از نظر اعتقاد و ایده خالی و پوچ کند و به جای آن افکار باطل خودش را جایگزین نماید.

وی با بیان اینکه تمام سعادت در سایه عمل به تقواست گفت: از زمان فرعون و نمرود هم به همین صورت بوده دشمن همیشه به دنبال این بوده که در ابتدا اعتقادها را بگیرد بعد هر چه خواست جایگزین نماید.

شاکری با اشاره به قرآن کریم گفت: خداوند در قرآن می فرماید اگر انسان تقوا داشته باشد من، راه برون رفت از مشکلات را برایش باز می کنم.

وی با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) گفت: پیغمبر(ص) فرمود نفسهای شما در این ماه عبادت است،خواب شما در این ماه عبادت است و فرمود شقی و بدبخت کسی است که ماه رمضان بر او بگذرد و آمرزیده نشود.

شاکری خاطر نشان کرد: خداوند در این ماه مبارک انسانهای گناهکار را مورد لطف خودش قرار می دهد.


ارسال نظرات