خبرهای داغ:

برگزاری مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان در لشکر3 حمزه(ع)

مراسم افتتاحییه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در لشکر3 حمزه (ع) برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۶۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان ،مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان با شرکت پایوران و سربازان این لشکر در مسجد المهدی لشکر3 برگزار شد.

سردار یداله آبروشن فرمانده لشکر 3 حمزه (ع) در این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه رمضان را ماه تلاش، رنج و زحمت پرسود و کاسته شدن از انحرافات و خطاها دانست وافزود: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تعالی و رشد روحی و معنوی است و باید با استفاده از این فرصت معنوی ودر ماه مهمانی باریتعالی، با تزکیه نفس و دوری از هواهای نفسانی در مسیر رشد و کمال حرکت نمود و اگرغفلت کنیم دچار خسران و زیان خواهیم شد بنابراین باید به بهترین شکل از این ماه مبارک و پر خیر و برکت استفاده کنیم.

حجت الاسلام فضل ا... میرزایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 3 حمزه (ع)، در ادامه این مراسم با اشاره به لزوم توجه ویژه به مسائل قرآنی و دعا و راز و نیاز به درگاه باریتعالی به خصوص در ماه مبارک رمضان گفت: باید جان و دلمان را قرآنی کنیم و با مفاهیم قرآنی آشنا شویم چراکه انس با قران ما را قوی و دشمنانمان را نگران و خشمگین می کند.

وی در ادامه با تشریح برنامه هاب قرآنی لشکر در ماه مبارک رمضان 1395،اجرای کلاسهای رو خوانی ،روانخوانی ،تفسیر ،اخلاق و برگزاری محافل انس با قرآن کریم را از جمله این برنامه ها برشمرد وی افزود هرروز یک جزءاز قرآن کریم نیز توسط پایوران و سربازان داوطلب جمع خوانی خواهد شد

یادآور می شود در پایان این مراسم علاوه برغبار روبی مسجد المهدی ،جزء اول قرآن کریم نیز جمع خوانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار