به همت معاونت نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه، کارگاه آگاهسازی سربازان در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج میثم مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۵۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این کارگاه که با حضور سربازان ستادی و حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه میثم برگزار شد، حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میثم مشهد در زمینه مباحث ابلاغی کارگاه فوق الذکر مطالبی را ایراد کرد.

وی با بیان اهمیت ماه مبارک رمضان در شرع مقدس اسلام، پاس داشتن حرمت این ماه را از امور بسیار مهم دینی برشمردند. گلقندشتی در ادامه با اعلام رضایت از سطح ارزشی سربازان این ناحیه، معنوی بودن را ویژگی سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میثم در ادامه به فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در مورد خدمت مقدس سربازي اشاره کرد و گفت: ايشان فرمودند: "خدمت سربازي خدمت واقعا مقدسي است که در جنگ و صلح، در صف اول نيازهاي ملت و کشور قرار دارد." و همچنين در جاي ديگر مي فرمايند: "مساله سربازي در اينجا غير از سربازي در مصر است.سربازي در اينجا مثل قرآن خواندن است و جهاد في سبيل الله است. اينها از هم جدا نيستند.دولت در اينجا،دولت قرآن است، سربازي آن هم جهاد است اين خيلي متفاوت است".افزود: با این نگرش خدمت سربازی در تمام زمینه ها می تواند برای سرباز و جامعه مفید واقع شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها