نماینده مردم مشهد در مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
رضا شیران با بیان اینکه وزارت صنعت و معدن از مدیریت پیر و خسته رنج می برد افزود: با توجه به گذشت تقریبی 37 سال از انقلاب اسلامی، از سرمایه های انسانی مومن، معتقد، جوان و کارآمد بهره گیری لازم نشده است و همین از دلایل ناکارایی وزارت صنعت، معدن و تجارت محسوب می شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۵۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
رضا شیران نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه وزارت صنعت و دولت اقدامات لازم را  در جهت رشد اقتصادی و صنعتی انجام نداده است و وزیر صنعت به افشاگری فاجعه صنعتی پرداخت اظهار داشت: مولفه مهم در وزارت صنعت، معدن و تجارت بحث مدیریت است و آنچه حقیقی به نظر می رسد این است که مدیریت جهادی در شاکله وزارت صنعت کمرنگ است.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت و معدن از مدیریت پیر و خسته رنج می برد افزود:  با توجه به گذشت تقریبی 37 سال از انقلاب اسلامی، از سرمایه های انسانی مومن، معتقد، جوان و کارآمد بهره گیری لازم نشده است و همین موجب ناکارایی در وزارت صنعت، معدن و تجارت محسوب می شود.

 شیران در ادامه بیان داشت: مدیریت تلفیقی با منابع مالی صحیح نیست اینکه مدیران در وزارت صنعت در برابر هر تلاشی جویای منابع مالی هستند و تا منابع مالی تامین نشود به پویایی لازم نمی رسند پذیرفتنی نیست.

وی در خاتمه افزود: مدیران جهادی خواهند توانست با حداقل امکانات، بیشترین رشد صنعتی را برای کشورشان فراهم آورند اینکه با فراهمی تمام امکانات به مدیریت بپردازیم، راهبرد مدیریتی موثر در اقتصاد کشور نیست.
ارسال نظرات