فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و همچنین مسئول شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه تربت حیدریه در محله کوی بازرگان حاشیه شهر تربت حیدریه حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۳۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، کوی بازرگان یک از محله های سرزمینی حوزه مقاومت بسیج سه ثارالله سپاه ناحیه تربت حیدریه می باشد که به لحاظ فرهنگی و اخلاقی معضلاتی در این محل وجود دارد و به واسطه اینکه مردم این محل همگی از شهرهای دیگر به تربت حیدریه مهاجرت نموده اند نیاز به توجه بیشتری در زمینه فرهنگی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر می باشد و در این زمینه نیز بحمدالله سپاه ناحیه گام های موثری برداشته است.

در همین راستا عصر دیروز فرمانده سپاه ناحیه و مسئول شجره طیبه صالحین به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه قبل از نماز مغرب و عشاء حضور یافتند و از نزدیک با مردم محل جویای احوالاتشان شدند.

بیشتر مردم و جوانان خواسته شان توجه بیشتر به محل و حضور موثر بسیج و سایر نهادهای دولتی جهت اجرای برنامه های فرهنگی، اخلاقی و فیضه امر به معروف و نهی از منکر بود. سپس مسئولین سپاه ناحیه تربت حیدریه با حضور در هیئت قمر بنی هاشم محله و اقامه نماز جماعت به ایراد سخنرانی در خصوص مسائل فرهنگی و معنوی و وجوب فریضه امر به معروف و نهی از منکر و احکام دینی در ماه پر فضیلت رمضان پرداخت.

در پایان این برنامه از جوانان بسیجی محل که تاثیر گذار و نقش موثری در این زمینه ها داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند و این موضوع موجب دلگرمی اهالی محل گردید.



ارسال نظرات
پر بیننده ها