نماینده مردم نیشابور در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

اعلام فاجعه در صنعت، شرم آور است

هاجر چنارانی گفت: بعد از بیانات رهبری معظم مبنی بر اینکه ساماندهی وضعیت اشتغال صورت بگیرد، هر یک از مسوولان به دنبال بهانه تراشی بیکاری موجود بوده اند و به نوعی خجالت مسوولان بلاخص وزیر صنعت را در پی داشته است.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۲۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص اینکه ، فاجعه صنعتی  توسط وزیر صنعت اعلام شد چرا تابحال دولت و وزارت صنعت اقدامات شایسته ای را انجام نداده اند اظهار داشت: بعد از بیانات رهبری معظم مبنی بر اینکه ساماندهی وضعیت اشتغال صورت بگیرد، هر یک از مسوولان به دنبال بهانه تراشی بیکاری موجود بوده اند و به نوعی خجالت مسوولان بلاخص وزیر صنعت را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه سهم صنعت در اشتغال و توسعه پایدار کشور در سه سال اخیر اندک است افزود: روند نزولی کارگاه های زودبازده افزایش یافته است، در سال گذشته بیش از 600 هزار کارگر در واحد صنعتی بیکار شده اند و مشکلاتی همچون بیکاری و اخراج کارگران، اعتراضات صنفی دامنگیر صنعت شده است.

چنارانی در خاتمه افزود: اولین انتقاد به دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت است تا گرداب های صنعتی را با راهکارهای اساسی از بین ببرند و آینده صنعت را در نظر بگیرند تا شاهد رشد صنعتی باشیم نه فاجعه صنعتی.
ارسال نظرات