امام جمعه بندرانزلی عدالت اقتصادی را از اصول مهم انقلاب برشمرد و گفت:انقلاب ما با هدف عدالت اقتصادی انجام شد، این یک اصل در انقلاب و تعلیم قرآنی بود که با امکان از بهره برداری یکسان برای همه مردم محقق می شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۴۶۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در دیدار با کارکنان اداره بنادر و دریانوردی استان گیلان، اظهار کرد:بهترین چیزی که عدالت اجتماعی را در جامعه ایجاد می کند اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه همه ما در اقتصاد مقاومتی نقش داریم، تاکید کرد:مجموعه بنادر با صادرات بیشتر می تواند تاثیر بسیاری در تحقق این مهم داشته باشد و باید اصل کار را بر صادرات بگذارد.

امام جمعه بندرانزلی در ادامه اضافه کرد:اقتصاد مقاومتی یعنی اتکای بر نیروی بومی و تولیدات داخلی،اجرایی شدن و تحقق این دو اصل است که می تواند برای کشور ثروت ایجاد کرده و باعث رونق کار شود.

حجت الاسلام شمس الدین یادآور شد:در شرایط کنونی بحث اقتصاد و رفع مشکلات آن مهم ترین اولویت کشور است و تمام مسئولان باید در جهت بهبود این حوزه اقدام کنند، برخی در اولین روزهای سال آمدند و با ما دیدار کردند و قول دادند که در این خصوص با تشکیل کمیته ای با عزمی جدی ورود می کنند اما بعد از گذشت سه ماه این مهم هنوز میسر نشده است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها کلید رفع مشکلات کشور است، افزود:اقتصاد مقاومتی به این معنی است که ما در فعالیت هایمان به گونه‌ای عمل کنیم که از هر جهت در زمینه اقتصاد مقاوم باشیم و بتوانیم در برابر دشمن مقاومت کنیم و به مشکل بر نخوریم.

امام جمعه بندرانزلی عدالت اقتصادی را از اصول مهم انقلاب برشمرد و گفت:انقلاب ما با هدف عدالت اقتصادی انجام شد، این یک اصل در انقلاب و تعلیم قرآنی بود که با امکان از بهره برداری یکسان برای همه مردم محقق می شود، اما بعد از 37 سال می بینیم اجرای کامل این اصل با موانعی مواجه است و برخی ها در این شهرستان با تصرف اراضی ملی و دولتی مانع تحقق این عدالت اقتصادی می شوند، این نبود چیزی که امام می خواست.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در پایان خاطرنشان کرد: در جامعه ای که عدالت نباشد بهترین فرصت برای دشمنان حاصل خواهد شد و تحریم می کنند تا با فشار بر مردم آنان را مقابل حکومت قرار دهند.

ارسال نظرات