خبرهای داغ:
شهردار دزفول از بازسازی و بازگشایی تفریحگاه ساحلی دز کنار ( علی کله) بر روی گردشگران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۴۴۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

  به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان:افزایش دبی رودخانه دز در اواخر فروردین ماه امسال از 300 متر مکعب بر ثانیه در شرایط عادی به حدود پنجهزار متر مکعب بر ثانیه موجب طغیان این رودخانه و آبگرفتگی تعدادی از روستاهای دزفول و شوش و خسارت سنگین به بوستانها و زیر ساختهای شهری دزفول شد.
طغیان رودخانه دز همچنین موجب خسارت سنگین به منطقه گردشگری علی کله شد.
محمدرضا کرمی نژاد روز چهارشنبه به ایرنا افزود:کار بازسازی بوستان ساحلی علی کله با تلاش شهرداری انجام و بخشی از خسارات وارده به پارک های ساحلی دزفول جبران شد.
وی با اشاره به اینکه بوستان ساحلی علی کله با تلاش شهرداری برای میهمانان بازگشایی شده است گفت:با توجه به خساراتی که به بوستان ساحلی علی کله وارد شد محوطه این بوستان پاکسازی گردید و کاشت فضای سبز و درختان آن انجام شد.
شهردار دزفول گفت:نمازخانه و سرویس های بهداشتی این بوستان برای استفاده مسافران و گردشگران آماده شده اند ولی آلاچیق هایی که در جریان سیل از بین رفته اند هنوز تهیه و نصب نشده اند که پیمانکار در تلاش برای تامین آلاچیق و وسایل بازی این بوستان می باشد.
وی با اشاره به اینکه بوستان ساحلی رعنا در حد فاصل پل قدیم پل شریعتی هنوز قابل استفاده نیست گفت:کار پاکسازی، لایروبی استخر، کانال ،همسطح سازی و بازسازی محوطه پارک ساحلی رعنا با تلاش شبانه روزی شهرداری در حال انجام است و درحال حاضر کار کاشت چمن و نهال در حال انجام است که امیدواریم بزودی این بوستان نیز بازگشایی شود.
کرمی نژاد گفت:سیلاب اخیر پل شناور دزفول که دارای ۳۴ قطعه شناور و دو رمپ ورودی و خروجی است را نیز تخریب کرده بود که تمام قطعات پیدا شده و در محل قرار گرفته اند که به دلیل آسیب دیدگی در دست تعمیر هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها