خبرهای داغ:
مسئول دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم که مجری طرح جوانه های صالحین هستند در 440 پایگاه مقاومت بسیج برتر سراسر استان در طول تابستان سال جاری برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۶۹۱۴۰۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
محمد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی از برگزاری جلسات آموزشی قرآن به صورت هفتگی در دارالقرآن کریم بسیج استان خبر داد و اظهارداشت: این جلسات آموزشی به صورت آزاد و تخصصی با حضور علاقه مندان و اساتید براتی و سبزبان و به صورت هفتگی در روزهای یکشنبه برگزار می شود.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش قرآن کریم در ماه مبارک رمضان ساعت 16الی 18برگزار خواهدشد، گفت: قرائت اساتید مصری به علاقه مندان به قرآن پیشنهاد ومشکلات قاریان به صورت تهیه سی دی در اختیار افراد قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه پیگیر برنامه های ماهانه که با حضور استاد طوسی هرماه در هر شهرستان برگزار می شود هستیم، افزاد: جلسه بعدی در شهرستان طبس برگزار خواهدشد.

فاطمی نسب با اشاره به طرح آموزش روخوانی و روانخوانی در پایگاه های برگزیده مجری طرح جوانه های صالحین عنوان کرد: این طرح در 440 پایگاه مقاومت بسیج سراسر استان در طول تابستان سال جاری برگزار می شود.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان با بیان اینکه آموزشهای قرآن ویژه بسیجیان عادی ، فعال و همه حلقه های صالحین در سطح پایگاه های بسیج خواهر و برادر برگزارمی شود، عنوان کرد: آموزش روخوانی ویژه بسیجیان عادی و روانخوانی ویژه بسیجیان فعال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها