خبرهای داغ:
جانشين سپاه استان سمنان:

تنها راه رهايي از بن بست ها گوش دادن به فرامين رهبري است

جانشين سپاه استان سمنان گفت: امروز تنها راه رهايي از بن بست ها و دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان گوش دادن به فرامين علي زمان رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۹۱۳۸۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
اسحاق هراسانيان در نشست بصيرتي در جمع پاسداران ستاد سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان اظهار داشت: ما پاسداران همچون هميشه بايد محكم باشيم تا بتوانيم در مقابل دشمنان بايستيم و البته لازمه آن گوش به فرمان بودن رهبر معظم انقلاب است.

وي افزود: قبا از انقلاب امام نبود و ما هيچ نبوديم و بعد از اينكه امام آمد ما همه چيز شديم و داراي همه چيز شديم و همه به بركت انقلاب است و امام در مقابل همه ابرقدرتها ايستاد.

جانشين سپاه استان سمنان با بيان اينكه تفكر انقلابي بايد خوب تبيين شود، اظهار داشت: ما با تكيه بر ايمان و معنويت جنگ را توانستيم به دفاعي مقدس تبديل كنيم و امروز نيز بايد با همين روحيه در مقابل دشمنان ايستادگي كنيم.

هراسانيان با اشاره به اينكه تمام رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس گوش به فرمان امام زمان خود خميني كبير بودند، گفت: امروز نيز تنها راه رهايي از بن بست ها و دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان گوش دادن به فرامين علي زمان است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: امر به معروف و نهي از منكر از برنامه هاي اولويت دار سپاه استان سمنان در سال جاري است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها