خبرهای داغ:
حوزه بسیج اصناف ناحیه مانه و سملقان
حجت الاسلام ایزانلو مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان گفت:یکی از نقش های مهم زنان در اقتصاد مقاومتی تربیت فرزندان با روحیه ی جهادگر اقتصادی است
کد خبر: ۸۶۹۱۳۸۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجه الاسلام امیرایزانلو مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان درجلسه بررسی نقش زنان در اقتصاد مقاومتی که با حضور زنان اصناف و از سوی بسیج اصناف برگزار شد گفت: یکی از دسیسه ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بحث تحریم های اقتصادی است.

وی ادامه داد: تحریم های اقتصادی از سال 86 آغاز شد و در سال 90 به جنگ تمام عیار اقتصادی تبدیل شد.

ایزانلو بیان داشت: دشمن اهدافی مثل جلوگیری از الگو شدن ایران و اسلام ،براندازی نظام و تشویق مردم به رفاه طلبی و ... را دنبال می کند.

وی در مورد زنان گفت: زنان در اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند و آن تربیت فرزندانی است که جهاد گر اقتصادی باشند و بتوانند به کشور در چنین شرایط سختی کمک کنند.

ایزانلو افزود: می بایست به نقش زنان در سبک زندگی توجه ویژه ای داشت و با توجه به آیات و روایات می توان جایگاه و نقش زنان را در اقتصاد مقاومتی به خوبی دید.

وی تصریح کرد: تجمل گرایی و چشم و هم چشمی نقاطی هستند که نقش زنان در کاهش آن پررنگ تر می شود.و زنان باید به مقوله سبک زندگی دقت کنند.

ایزانلو گفت: دور ریختن غذاهای اضافی،نگه داشتن سگ در منازل به جای مرغ ،یدحجابی و بی حجابی و .... نمونه هایی اقتصادی و اجتماعی است که دشمن توانسته بر فکر زنان ما رخنه کند.

ایزانلو خاطر نشان کرد: زنان باید توجه ویژه ای به فرزند و همسرن خود داشته باشندو از معایب شبکه های اجتماعی که سعی در تخریب و نابودی بنیان خانواده دارند آگاه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها