رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه ‌اشرفیه:
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه ‌اشرفیه گفت: شهدا ستارگانی هستند که مسیر رسیدن به رستگاری وحیات طیبه را برای همه آزادگان جهان ترسیم کرد.
کد خبر: ۸۶۹۱۳۵۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر مظاهر زمانی نیز در دیدار با خانواده شهید جمال رضی مدافع حرم، اظهار کرد:شهدا  مسیر سعادت و رستگاری را با نثار خون خویش نمایان ساختند و در عصر حاکمیت جهالت مدرن، اسلام را از غربت درآوردند و همچون امام بزرگوار سبب حیات دوباره اسلام شدند.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری که فرموده بودند« اگر شهدای مدافع حرم نبودند اثری از حرم اهل بیت (ع) نبود» خاطرنشان کرد:شهدای مدافع حرم نیز دفاع از اسلام و حرم اهل بیت (ع)را رسالت بزرگ زندگی خویش دانستند و با رفتن خود،ماندگاری اسلام ناب محمدی را به مدد امدادهای الهی فراهم ساختند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آستانه اشرفیه با تأکید بر اینکه شهدا معشوق الهی خود را مشتاق خویش کردند تا به لقاءالله پیوستند،افزود: شهدا ستارگانی هستند که مسیر رسیدن به رستگاری وحیات طیبه را برای همه آزادگان جهان ترسیم کرد.

در این دیدار پدر شهید جمال رضی از شخصیت برجسته این شهید گرانقدر و علاقه ایشان به اهل بیت(ع) سخن گفت و پس از آن همسر شهید به بیان فرازهایی از زندگی مشترک خود با شهید و ضرورت آشنایی با زندگی شهدا و حفظ ارتباط با آثار معنوی شهیدان به منظور رسیدن به زندگی  سالم در دنیا و عاقبت بخیری پرداخت.

شهید جمال رضی در آستانه نوروز 95 در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسید و از او دو فرزند پسر 6 ساله و 1/5 ساله به یادگار مانده است.

 

ارسال نظرات