رضایی از اجرای طرح اوقات فراغت تابستان در چهار پایگاه استعداد یابی شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۲۸۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

ایرج رضایی دبیر هیات هندبال استان مرکزی اظهار داشت : طرح اوقات فراغت تابستان ویژه نونهالان و نوجوانان پسر و دختر با نظارت سه کمیته مربیان ، آموزش و استعداد یابی هیات استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد : این طرح در چهار پایگاه استعداد یابی شهرستان اراک برگزار می‌شود، ضمن اینکه در سایر شهرهای استان نیز شاهد برگزاری طرح اوقات فراغت خواهیم بود.

رضایی گفت: با پایان این طرح بازیکنان برتر در قالب تیم‌های باشگاهی ساماندهی شده و به مسابقات استانی و کشوری که اواخر تابستان و همچنین مسابقات جوانان شهرهای کشور که در دهه اول شهریور ماه در رامسر برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات استانی هندبال در سه رده سنی خبر داد و بیان داشت: مسابقات هندبال قهرمانی استان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان برگزار خواهد شد که آماده سازی تیم‌ها به منظور شرکت در این رقابت‌ها در دستور کار هیات قرار داد.

دبیر هیات هندبال استان مرکزی در ادامه از حضور مهدی میرزایی در اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان، فرهاد عسگری اردوی تیم ملی جوانان و مهدی موسوی در اردوی تیم ملی بزرگسالان هندبال کشور خبر داد.

وی ادامه داد : دعوت از مهدي ميرزايي در هفتمين اردوي آماده سازي تيم ملي هندبال نوجوانان از تاريخ ١٨ الي ٢٥ خرداد ماه ١٣٩٥ در تالار فدراسيون هندبال جهت حضور در هفتمين دوره مسابقات هندبال نوجوانان آسيا كه در شهريور ماه در منامه بحرين برگزار مي شود . اين رقابتها جنبه انتخابي مسابقات جهاني را دارد.

رضایی گفت : دعوت از فرهاد عسگري در سيزدهمين اردوي آماده سازي تيم ملي جوانان بعد از اردو هاي تداركاتي در اكراين و لهستان و يك هفته استراحت زير نظر سرمربي تيم ملي هندبال جوانان از تاريخ ١٨ الي ٢٨ خرداد ماه ١٣٩٥ در اصفهان برگزار مي شود.

پانزدهمين دوره مسابقات هندبال آسيا و انتخابي قهرماني جهان٢٠١٧ را كه قرار است از اول مرداد ١٣٩٥ در امان پايتخت اردن برگزار شود










ارسال نظرات