خبرهای داغ:
برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۶۹۱۲۷۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
محمد ابراهیمی نائب رئیس اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی بیان کرد: جلسه ویژه برادران که آموزش روخوانی ، تجوید و حفظ قرآن می باشد از روز اول ماه مبارک رمضان از ساعت 14 با حضور استاد حاج محمد معلم حافظ کل قرآن کریم و آموزش احکام از ساعت 15 با حضور حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن اسدی برگزار می گردد.

ابراهیمی در ادامه گفت: جلسه ویژه خواهران که آموزش روخوانی و حفظ قرآن می باشد از روز اول ماه مبارک رمضان از ساعت 17 باحضور سرکار خانم زهرا نیک بهار از مربیان و فعالان قرآنی و آموزش احکام و بیان تفسیر از ساعت 18 توسط سرکار خانم استاد معصومه بهرامی از مبلغین حوزه علمیه قم برگزار می گردد.

ابراهیمی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های قرآنی برادران از ساعت 14 الی 17 و ویژه برنامه های قرآنی خواهران از ساعت 17 الی 20 در موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود برگزار می گردد و کلیه علاقمندان به مسائل و مباحث قرآنی می توانند در این برنامه ها شرکت نمایند ، عزیزان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به موسسه فرهنگی بین الحرمین مراجعه و یا با شماره 02332227149 . 09126733142 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها