شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
نماینده سابق مجلس گفت: مجلس خبرگان رهبری بعد از ارتحال حضرت امام(ره) توانسته است بهترین شخص را به عنوان ولایت فقیه انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۶۹۱۲۴۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد مدبرانه امام خامنه ای طی سال های پس از ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت:‌ یکی از ویژگی های بارز معظم له اشرافی است که ایشان بر همه امور دارند و در برخی حوزه های تخصصی نیز ایشان توانسته اند عملا به یک متخصص تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه برای مثال وقتی ما در حوزه صدا و سیما فعال بودیم، نظرات ایشان در خصوص برنامه های تولیدی صدا و سیما و موضوع برندسازی برای کالاهای تولید داخل بسیار جالب توجه و بدیع بود گفت: در حوزه های دیگر مثل مسائل سیاسی نیز ایشان پیش بینی های متعددی داشته اند که تقریبا تمامی آنها به واقعیت پیوسته است و این نشان از عمق نگاه و آینده نگری معظم له دارد.

کیاسری موضوع عهدشکنی های آمریکایی ها در برجام و یا مساله بازگشت خطر داعش به اروپا را از جمله پیش بینی های دقیق رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر عنوان کرد که به واقعیت پیوسته و ادامه داد:‌ همه اینها نشان می دهد که مجلس خبرگان رهبری بعد از ارتحال حضرت امام(ره) توانسته است بهترین شخص را به عنوان ولایت فقیه انتخاب کنند.

ارسال نظرات