فرمانده سپاه استان البرز در جمع پایوران لشگر 10 سیدالشهدا(ع)؛

آمادگی جسمانی شرط اول مقابله و جنگ با دشمن است / اگر حمایت امریکا از داعش برداشته شود تکفیری باقی نخواهد ماند

سردار استاد حسینی گفت: اگر یک روز دست حمایت امریکا از داعش برداشته شود مطمئنا تکفیری ها یک لحظه هم باقی نخواهند ماند.
کد خبر: ۸۶۹۱۱۶۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی در آستانه فرارسیدن ماه مهمانی خدا، در دیداری از لشگر 10 سید الشهدا(ع) استان البرز بازدید کرد و در این دیدار با اشاره به اینکه باید در ماه رمضان باید تقوای خود را بالا برد اظهار داشت: چشم و زبان نیز باید از گفتن حرف های بیهوده و ناثواب اجتناب کنند.

وی افزود: علیرغم قرائت قرآن ، باید ترجمه آن را نیز مطالعه کرد و در آن اندیشید چراکه با انجام چنین اموراتی شاید با تقوا شویم.

فرمانده سپاه البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در 14 خرداد گفت: ایشان فرمودند ایران اسلامی باید انقلابی باشد، این بدین معناست که باید همیشه آماده بود چراکه دشمنی امریکا هیچ گاه تمام نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان نیابتی با ما می جنگند گفت: باید آمادگی جسمانی داشته باشیم و با همت و غیرت بر روی جسم و روح خود کار کنیم چراکه بدون آموزش نمی توان در میدان نبرد موفق بود.

سردار استاد حسینی تصریح کرد: باید قوای جسمانی به قدری بالا باشد که اگر در شرایط جنگ قرار گرفتیم بتوانیم با دشمن بجنگیم و باید با تمام وجود قوای خود را مجهز کرد و با یادگیری تکنیک و تاکتیک خود را اماده کنیم.

وی گفت: اصل مبارزه در سوریه مبارزه با امریکا و اسرائیل است و کشورهای حاشیه همچون خلیج فارس نوچه های امریکا هستند و دشمن اصلی اسلام دو  کشور امریکا و اسرائیل هستند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان خاطر نشان کرد : اگر یک روز دست حمایت امریکا از داعش برداشته شود مطمئنا تکفیری ها یک لحظه هم باقی نخواهند ماند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار