خبرهای داغ:
سردار غیب پرور گفت: " اراده، انگیزه و ایمان قوی " عوامل اصلی پیروزی انسان هستند، آن چیزی که باعث پیروزی اسلام در طول تاریخ شده همین هاست.
کد خبر: ۸۶۹۱۱۴۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار جمعی از ساکنان مجتمع مسکونی رضوان شیراز با تاکید بر اهمیت کار فرهنگی لزروم توجه مسئولان به این امر را یادآوری نمود و افزود: مشارکت در کار خِیر از جمله بنای مسجد مصداق باقیات الصالحات است، مسجد باید مرکزی برای ترویج معارف دینی باشد.

وی با بیان اینکه کارکردهای مسجد تا حدود دویست سال پیش با کارکردهای امروز آن در جامعه متفاوت بوده است، گفت: عبادت و اقامه نماز تنها یکی از کارکردهای مسجد است، باید تلاش کنیم از فضا و امکاناتی که امروز به برکت انقلاب اسلامی در اختیار داریم حداکثر استفاده را داشته باشیم و به سمت مسجد مطلوب مورد نظر اسلام حرکت کنیم.

سردار غیب پرور افزود: مسجد می تواند محل ورزش جوانان، جلسات فرهنگی - اداری و مهم تر از همه محل کتابخوانی و مطالعه باشد.

وی با بیان اینکه عرصۀ بسیج عرصۀ رقابت مقدس است، گفت: اینکه یک رقابت معنوی، سالم و خوب در بین پایگاه های مقاومت بسیج وجود داشته باشد بسیار خوب و عامل پیشرفت خواهد بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (علیه السلام) با بیان اینکه پول و امکانات عامل پیشرفت و موفقیت انسان نیستند، گفت: پیروزی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بر مبنای امکانات و پول نبود و امروز هم در سوریه همین گونه است، " اراده، انگیزه و ایمان قوی " عوامل اصلی پیروزی انسان هستند، آن چیزی که باعث پیروزی اسلام در طول تاریخ شده همین هاست.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با بیان اینکه اگر پای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی محکم بایستیم و در راه تحقق اهداف مصمم باشیم، برکات خداوند هم نازل می شوند، گفت: اگر به خدا توکل کنیم، ایمان قوی داشته باشیم و مهم تر اینکه کفر به طاغوت داشته باشیم، خدواند از جایی که حساب نمی کنیم برکاتش را بر ما نازل می کند (1).


* (1) : «وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا» (سوره طلاق)
ارسال نظرات
پر بیننده ها