خبرهای داغ:
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان

طرح ویژه نظارت بر عرضه فرآورده‌های دامی در استان فارس آغاز شد

مدیرکل دامپزشکی استان فارس گفت: با توجه به افزایش خرید و مصرف فرآورده‌های خام دامی طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان توسط تیم‌های نظارت بهداشتی دامپزشکی این استان از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۱۳۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
یعقوب مهندس اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، تمام مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی همچنین مراکز توزیع، خودروهای ویژه حمل این فرآورده‌ها و کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌های نگهداری، کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی در سطح استان فارس تحت کنترل و نظارت ویژه قرار گرفته و به طور مستمر بازرسی می‌شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده عموم مردم جهت تامین مایحتاج غذایی و فرآورده‌های خام دامی و پروتئینی و نیز توزیع گسترده فرآورده‌های مذکور به صورت تازه و منجمد در فروشگاه‌ها، تعاونی‌های مصرف و مراکز عرضه سطح شهر در ماه رمضان و نیز احتمال سوء استفاده برخی افراد سودجو به ویژه افراد دوره گرد و دستفروش جهت عرضه فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی و ارزان قیمت این طرح اجرا می‌شود.

مهندس تاکید کرد: لازم است تمام شهروندان به منظور پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و نیز حفظ سلامتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در شیراز با شماره تلفن 32233072 (اداره دامپزشکی شیراز) و در شهرستان‌ها به اداره‌های دامپزشکی اطلاع داده تا اقدام لازم انجام شود.

مدیرکل دامپزشکی استان فارس تعداد مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی این استان را بیش از 4 هزار واحد عنوان کرد و از آمادگی تلفن گویای 1512 و سامانه دریافت پیام کوتاه اداره کل دامپزشکی استان فارس نیز با شماره 30002792 جهت اعلام موارد تخلف و رسیدگی به آنها خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار