با كار اطلاعاتي پليس سارق كيف قاپ لحظاتي پس از سرقت بازداشت شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۹۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به اينكه شهروندان پليس اجازه قدرت نمايي به مجرمان را نخواهد داد ،گفت: با كار اطلاعاتي پليس سارق كيف قاپ لحظاتي پس از سرقت بازداشت شد.

سرهنگ ايرج خاني افزود: شهروندان بدانند كه كيف‌قاپ‌ها با موتورسيكلت‌هاي تندرو و يك نفر ترك‌نشين با كلاه اقدام به كيف‌قاپي مي‌كنند و به هنگام استفاده از تلفن عمومي، باز كردن درب منزل و خودرو به هيچ عنوان كيف دستي خود را براي لحظه‌اي زمين نگذارند.

وي پور اظهار داشت: اغلب كيف‌قاپ‌ها در اطراف بانك‌ها، دفترخانه‌ها، بنگاه‌ها، مراكز خريد و نقاط خلوت كمين مي‌كنند؛ بنابراين هنگام دريافت و حمل پول در چنين اماكني مراقبت بيشتري از كيف خود داشته باشند.

خاني پور تصريح كرد:در پي اطلاع پليس از يك مورد كيف قاپي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت و با كار اطلاعاتي صورت گرفته و همكاري مالباخته فردي در اين زمينه شناسائي و دستور بازداشت وي صادر شد.

فرمانده شهرستان زنجان گفت:پس از تعقيب و مراقبت هاي انجام شده سارق به نام "الف-ج" 19 ساله بازداشت و به كيف قاپي از يك خانم اعتراف كرد كه اموال مسروقه نيز كشف شد.

اين مقام انتظامي به شهروندان توصيه كرد:

* حتي الامكان جهت تردد از وسائط نقليه عمومي استفاده نمائيد.

* مراقب افراد ناشناسي كه به شما نزديك مي شوند باشيد.

* هرگز وجوه نقد و اشياء گران قيمت خود را با كيسه هاي نايلوني روشن يا ساك هاي غيراستاندارد حمل نكنيد.

* به هيچ وجه محتويات داخل كيف خود را در معرض ديد افرادناشناس قرار ندهيد.

* كيف خود را با دستي كه مجاور ديوار يا جوي آب است حمل نموده واز حركت در سطح خيابان جداً بپرهيزيد.

* چنانچه مجبور به حمل پول نقد با كيف هستيد، حتماً از كيفي استفاده كنيد كه داراي دسته محكمي باشد

ارسال نظرات