مدیرکل پست استان زنجان:

جابجایی بیش از دو میلیون و 600 هزار مرسوله پستی در زنجان

طی فروردین و اردیبهشت سال جاری دو میلیون و 617 هزار مرسوله پستی در این استان جابجا شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۹۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل پست استان زنجان گفت: طی فروردین و اردیبهشت سال جاری دو میلیون و 617 هزار مرسوله پستی در این استان جابجا شد.

مهدی فخربین سبحانی افزود: تعداد ترافیک های صادر شده و وارد شده به ازای هر واحد پستی طی فروردین و اریبهشت امسال به ترتیب سه هزارو 450 و یک هزارو 870مرسوله بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نسبت دسترسی به خدمات پستی در سطح استان شش درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه پوشش مساحتی به ازای هر واحد پستی در این استان 45 کیلومتر است، افزود: پوشش جمعیتی به ازای هر واحد پستی نیز دو هزار و 65 نفر است که در این خصوص نیز میزان دسترسی شهروندان به واحدهای پستی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد بیشتر شده است.

سبحانی با بیان اینکه در زمان حاضر 492 واحد پستی در سطح استان زنجان فعال هستند، اظهار داشت: میزان واحدهای پستی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش دارد.

سبحانی با بیان اینکه دفاتر ICT روستایی در سطح این استان با توجه به پوشش مساحتی و بعد مسافت روستاها ایجاد شده است، گفت: بدیهی است ایجاد این مراکز در نقاط روستایی بر حسب نیاز و سطح و محدوده پوشش خدمات انجام می شود.

گفتنی است، در زمان حاضر 84 دفتر خدمات ارتباطی و 241 دفتر ICT روستایی در سطح استان زنجان برای خدمت رسانی به مردم فعال هستند.

ارسال نظرات