اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برنامه‌های مختلفی همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند که در زمان معین اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۷۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان همایش گلشن وحی در استان زنجان اجرا می‌شود.

علی کاظمی افزود: برنامه‌های مختلفی برای ایام مبارک ماه رمضان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ماه مبارک رمضان همایش گلشن وحی است، تصریح کرد: این برنامه به صورت گسترده در سطح همه شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه ویژه برنامه همایش گلشن وحی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه شامل قرائت قرآن با حضور قاریان ممتاز استان است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه گلشن وحی در ماه مبارک رمضان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود، اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی همچون ختم یک دوره قرآن کریم نیز در این ماه مبارک صورت می‌گیرد.

کاظمی ادامه داد: ختم قرآن با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و به سلامتی امام زمان (عج) در سطح شهرستان‌های استان زنجان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات کتاب‌خوانی نیز با موضوعات مرتبط همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان‌های استان زنجان برگزار می‌شود، یادآور شد: این مسابقات ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در استان طراحی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه همایش قرآن‌پژوهی نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های صورت گرفته طی ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برنامه‌های مختلفی در این ماه اجرا می‌کند که در زمان معین اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی نیز توسط اداره بنیاد شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد، افزود: یادواره شهدا در برخی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

کاظمی با تاکید بر حفظ یاد و خاطره شهدا تاکید کرد: همواره باید در مسیر شهدا گام برداشت و از جان گذشتگی‌های آنها نباید فراموش شود.

وی همچنین با بیان اینکه شهدا گردن همه ما حق دارند، اضافه کرد: امروز امنیت موجود در کشور را مدیون خون آنها هستیم.

ارسال نظرات