خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با بیان اینکه کارگران در جبهه تولید برای استقلال اقتصادی کشور تلاش می‌کنند، گفت: نیروی‌های نظامی و در رأس آنها مرزبانان همیشه در صحنه نیز در جبهه دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور جانانه ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۵۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رضا نقی‌زاده در دیدار با معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی اظهار داشت: هم اینک امنیت و آرامش ایران اسلامی مدیون و مرهون دلاوری و بیداری مرزبانان غیور کشور است.

وی افزود: همانگونه که امروز کارگران غیور کشورمان در جبهه تولید برای استقلال اقتصادی کشور تلاش می‌کنند، نیروی‌های نظامی و انتظامی و در رأس آنها مرزبانان همیشه در صحنه نیز در جبهه دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور جانانه ایستاده‌اند و از کشور دفاع می‌کنند.

نقی زاده تصریح کرد: وجود هزاران شهید مهر تاییدی بر این ادعاست و تقدیم 12 هزار شهید از خطه آذربایجان غربی در طول این 38 سال گواه روشنی در مرزبانی صادقانه شهروندان ساکن در این گوشه از کشور از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تعاون، کار و ر فاه اجتماعی آذربایجان غربی اظهار داشت: کارگران مرزداران حقیقی جبهه تولید در برابر استکبار جهانی و نماد اصلی اتکا به قدرت درون‌زا هستند.

وی در این دیدار بر آمادگی مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در برگزاری کلاس‌های آموزشی برای واحدهای تولیدی مرزی کشور تاکید کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: رهبر معظم انقلاب با انتخاب این شعار خواستار رفع چهار مشکل اساسی کشور اعم از حل مشکل رکود، تقویت تولید داخلی، رفع بیکاری و مهار گرانی شده‌اند.

نقی‌زاده اظهار داشت: آذربایجان غربی در سال گذشته جزو استان‌هایی بود که بالاترین آمار ثبت اطلاعات را در سامانه رصد داشت و از این منظر عملکرد مطلوبی داشته ایم.

ارسال نظرات