شهردار منطقه یک ارومیه گفت: در نخستین روز از ماه مبارک رمضان دومین دوره المپیاد ورزشی یادواره شهدای حرم در ارومیه آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۵۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، وحید عباسی در مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی محلات ارومیه با عنوان یادواره شهدای حرم اظهار داشت: این دوره از مسابقات با هدف پاسداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم و با ثبت نام 186 تیم و 2 هزار شرکت کننده از محلات منطقه یک شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: این المپیاد در رشته‌های والیبال و فوتسال در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در سالن 9 دی ارومیه برگزار می‌شود.

شهردار منطقه ارومیه گفت: ورزشکاران در این دوره از المپیاد ورزشی محلات ارومیه که با مشارکت منطقه مقاومت بسیج سپاه ارومیه و به مدت یک ماه برگزار می‌شود در رشته‌های یاد شده به رقابت با هم می‌پردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در این مراسم اظهار داشت: سپاه ارومیه با هدف شاداب سازی و ترویج روحیه ایثار، وحدت و نشاط در بین جوانان و نوجوانان در محلات مختلف در حال برنامه ریزی و اجرای مراسمات مختلف فرهنگی در طول سال است و در همین مسیر موضوع مشارکت در برگزاری المپیاد ورزشی یادواره شهدای حرم در ارومیه را در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ علی حجازیفر افزود: هم اینک رزمندگان اسلام در جبهه مبارزه با تکفیریهای داعش، اسباب سربلندی پیروان اسلام ناب محمدی را فراهم آورده‌اند بنابراین پاسداشت یاد و نام آنها در رویدادهای مختلف فرهنگی یک وظیفه است که باید به خوبی انجام شود.

ارسال نظرات