فضای سیاسی کشور آماده این صف آرایی مبارک است که بار دیگر دشمنان را سر در گم و نقشه چندین ساله منافقان را نقش بر آب خواهد کرد
کد خبر: ۸۶۹۱۰۴۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سال هاست که دوگانه اصلاح طلب-اصولگرا تقسیم بندی مرسوم سیاسی کشور را شکل داده است. هر چند اگر به مفهوم واقعی هر دو واژه بازگردیم این دو را در تضاد یکدیگر نخواهیم یافت اما خواستگاه دو جریان اصلی سیاسی در کشور و واقعیت های پنهان در پس این دو عنوان، کشور را به سمت شکل گیری این دو گانه نادرست سوق داده است.

مقام معظم رهبری سال ها پیش فرموده بودند دعوای اصلاح طلب و اصولگرا را قبول ندارند و این تقسیم بندی را غلط می دانند. مروری به فرمایشات ایشان نشان می دهد مقام معظم رهبری همواره نیروهای انقلابی را در مقابل جریان غیرانقلابی و ضد انقلاب تعریف کرده اند. اکنون حدود یک سال است که کلید واژه انقلابی و انقلابی گری در سخنرانی های ایشان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

این امر نشان می دهد آرایش سیاسی کشور نیازمند بازتعریف و تحولی جدید است که بتواند پاسخگوی دسته بندی های واقعی ایران امروز باشد.

با توجه به تعریف وسیع و گسترده انقلابی بودن نه تنها هیچ یک از افرادی که به طور رسمی در شاکله نظام جمهوری اسلامی به فعالیت می پردازند، بهانه ای برای عدم ورود به آن را نخواهند داشت، بلکه به طور طبیعی تمام نخبه های کشور مدعی انقلابی بودن خواهند بود.

همچنین با اشاره مقام معظم رهبری به این که "میانه رو" عنوانی است که دشمن به جای واژه غیرانقلابی به کار می برد جایی برای پنهان شدن پشت نقاب الفاظ و عناوین سیاسی نیز باقی نمی ماند.

با این تقسیم بندی جدید از یکسو و تاکید بر پرهیز از کمرنگ شدن خطوط فاصل با دشمن از سوی دیگر تعارفات کنار خواهد رفت و انقلابی و غیرانقلابی و ضد انقلاب از یکدیگر جدا خواهد شد و چه بسا شاهد ریزش ها و رویش های جدیدی در آینده باشیم.

کسانی که به اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، خط امام و رهبری، حمایت از مسضعفین و استکبارستیزی اعتقاد واقعی و قلبی دارند، فارغ از هر اختلاف سلیقه ای، حول محور پرچمی واحد در یکسو قرار می گیرند و مفاسد اقتصادی و فرهنگی، دشمنان ملت، غرب زدگان، دنیا طلبان و تجدیدنظرطلبان پنهان شده پشت عناوین مختلف از صفوف انقلابی ها جدا خواهند شد.

فضای سیاسی کشور آماده این صف آرایی مبارک است که بار دیگر دشمنان را سر در گم و نقشه چندین ساله منافقان را نقش بر آب خواهد کرد تا ملت ایران اسلامی با انسجام تولید شده از دل آن، بیش از پیش به سوی هدف نهایی، یعنی تشکیل تمدن بزرگ اسلامی نزدیک تر شوند.

ارسال نظرات