خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه؛

مدیر عقیدتی نظارت حوزه فاطمیه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) معرفی شد

طی مراسمی و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، مدیر عقیدتی نظارت حوزه فاطمیه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۲۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم که در محل حوزه فاطمیه برگزار شد، حجت الاسلام اسماعیل شریعت نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) قم گفت: در بسیج اخلاص حرف اول را می زند چون در بسیج نه پولی هست و از مادیات و جایگاه های مادی نیز خبری نیست.

وی افزود: بایستی در بسیج گفتمان رهبری تبیین شود و در روش تبیین گفتمان رهبری هنرمندانه بایستی وارد شویم تا شیرینی گفتمان ولایت را مخاطب لمس کند.

شریعت نژاد با بیان اینکه آسیب شناسی خانواده ها از دیگر برنامه هایی است که ما در بسیج باید به آن اهمیت بدهیم و در بحث عفاف و حجاب که اکثریت جامعه به خوبی رعایت می کنند اظهارکرد: درجامعه عده کمی هستند که حجاب را رعایت نمی کنند و باید با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت های خوب بسیج جلوی ناهنجاریهای جامعه رابگیریم.

در ادامه حکم مسئولیت خواهر بسیجی سیده مریم رشیدایی توسط مسئول نمایندگی ناحیه امام رضا(ع) به وی اعطا شد.

رشیدایی در ادامه مراسم گفت: خوشحال هستم که در بسیج خدمت می کنم و با برنامه ریزی منظم و با کمک خداوند و کمک فرمانده حوزه و فرماندهان پایگاه ها بتوانیم گامهای موثری در تحقق اهداف بسیج برداریم.

خاطر نشان می شود در این جلسه معاونین تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی، روابط عمومی و فرمانده حوزه فاطمیه نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار